3 April 2009

DATUM: 2009-04-03 TID: 00:30:06
Grattis...

Till mig själv och miiin Älskling på våran 1 år och 8 månaders dag!!!!!!! ;D
hihih !

Malin Erika Nyman ♥ Lars Erik Marcus Fällgren!! ;)
3 april 2009

Sorry för att jag inte skrivit i min blogg på länge men ska bli ändring på de.
Har varit lite lat och haft mycket att tänka på. :(

men men igår vart de då grillkväll med Marcus, Emma, Danne och Jonas, trevligt trevligt. :)
Sedan gick jag och Emma och hämtade Lovisa, då hade Jens, Forsman och två Pirak kommit.
Dom två Pirak och Lovisa vart inte så länge men Jens och Emma stannade ett tag längre medans Forsman, Danne och Jonas vart ända tills det va läggdags :p
Jaja nu vet ni de, orkar inte skriva med om den kvällen. haha ;p

Nu blir det lägga sig och mysa med Älsklingen. Ska upp imorgon kvart i åtta för att jag har matematik kl halv nio. :(
Alltid så satans tidigt!! Vad är de för fel att alltid ha kl 1? :p Men nääää då ska dom självklart sätta några lektioner halv nio och även nio!!! Som är juh tokiga! :( Jaja nu är jag för trött för att skriva, trycker bara på fel tangenter. :p
bye bye ;]

Kommentarer
Lovisa :)

Gratulatjåner!!!! :)

2009-04-03 @ 12:03:19
Blogg: http://kisseee.blogg.se/
Lovisa :)

precis! så då kommer ni idag :D fan vad najs, jag visste jag kunde räkna med er :D

2009-04-03 @ 12:21:23
Blogg: http://kisseee.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0