andra inlägget för idag.

DATUM: 2009-04-15 TID: 17:49:05
Vart ett inlägg till idag :p
Nu sitter jag i bilen med Marcus som kör och Rasmus och Linus i baksätet på väg till Vuollerim. Sen fortsätter jag och Marcus till Älvsbyn och där blir vi till Söndag. Då ska jag till Jokkmokk och Marcus ska till Skelefteå och ha praktik där i två veckor. :( Som tur var kommer han hem på helgerna :)
Haha trodde inte att jag kunde sitta på datorn mer än fem min eftersom batteriet är så jävla dåligt.
Men jag har då lyckas ha igång den ända från Jokkmokk till Vuollerim.

Nu kom vi in till Vuollerim och Rasmus och Linus har beslutsångest om dpm ska fara till boden.

HAHAHAA!!
Tror jag DÖÖR! Gissa vem jag såg nu när vi kom in i Vuollerim!!??
JO ELIN! KENTs TJEJ!! Va i helvete gör hon häääär!?
Rasmus som såg hon. Trodde fan inte på han fören vi vände så att jag fick se med mina egna ögon (En översminkad tjej.) :D hahaha jadu, fy fan!

men men nu ska jag vara lite social med pojkarna :)
byebye ;]

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0