elfte april tvånollnollnio!

DATUM: 2009-04-11 TID: 19:54:59
Skoterdag..

Idag har vi varut ute hela dagen och kört skoter. :)
Vi startade kl elva någon gång och kom hem nyss. Magdalena och Jalle Forsman fick vi med oss på skoter turen.
Idag så körde vi ända till norska gränsen och tillbaka.
 Tillbaka så körde vi en längre väg men de va de då värt p.g.a att leden vi körde upp va som en puckelpist. När vi kom till norska gränsen så va det en jätte lång glaciär som jag självklart fotade :)
 Men bilder kommer inte in fören jag har fixat en mobilkabel.
Även idag somnade jag medans jag solade, skööönt va det då ;p
 Idag hade vi då världens finaste väder, inte ett moln på himmelen och bara sol, sol sol! ;D
Idag skulle vi egentligen ut i kvikkjokk men vi har nog skippat det, så att vi kan följa med ut imorgon också.

 men men nu blir det duschen för mig
bye bye ;]

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0