femte april tvånollnollnio!

DATUM: 2009-04-05 TID: 17:16:04
Trött...

Fattar inte hur jag kan vara så trött. Håller på att somna hela tiden :S

I helgen vart vi i Vuollerim. :)
Fedagen vart det att ungås med Sara och film med Älsklingen, Sara och Anton.
 Igår vart det skoter och på kvällen åt jag och Marcus på Venezia med Pappa.
Det var jätte gott!
Det är ny ägare där nu och i fredags var det invigning. Där serveras det nu Thaimat, Pizza, Vanlig mat och Dagens.
 Jag åt kyckling och ris med gulcurry, Sååååå Jäkla gott! ;)
Marcus åt Friterad kyckling och ris med sweet chili och Pappa åt en jätte stark räksoppa. Smakade av den och den va jätte god men jätte stark. :p
 Senare kring tolv tiden drog Jag, Marcus, Sara och Anton till boden och åt på max. Fast de var bara jag och Marcus som åt för Sara och Anton köpte bara nå snask på Statoil. :)
 Jag åt Strips med Sourcreame peppar dipp och chilichees.
Marcus åt orginal mål med orginal dipp :)
När vi ätit klart drog vi tillbaka till Vuollerim och jag somande juh självklart i bilden påväg tillbaka, ingen nyhet :p

Idag vart de bara packning och sen drog vi till Grönna för att hämta upp Marcus pappa (Joachim). Efter att vi hämtat Joachim for vi tillbaka till Vuollerim och hämtade upp Daniel och sen vidare till Jokkmokk.
Nu sitter jag på hotellrummet och ska nu kolla lite serier och mysa :)
bye bye ;]

Kommentarer
Lovisa :)

Nä jag märkte det :)

Jag kommer imorgon med 10 i 11 bussen. :)

2009-04-05 @ 20:09:43
Blogg: http://kisseee.blogg.se/
Lovisa :)

okej jo nu är ju jag på rummet :)

kom över om du vill :)

2009-04-06 @ 13:35:12
Blogg: http://kisseee.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0