femtonde april tvånollnollnio!

DATUM: 2009-04-15 TID: 13:05:36
Hahaha!

Sitter och kolla på "Hjälp jag är med i en japansk tv-show!" och läser bloggar. :)
Kommer nu att sätta in lite bilder sen i fredags, lördags och söndas då vi var i Årrenjarka.

Idag är man jätte trött för att Rasmus höll mig vaken till kl fyra eller fem.
Va så trött så jag minns fan inte, men mer än fyra va klockan då. :p

Idag blir det att göra lite Matematik och hitta på nå med Älsklingen, Rasmus och Linus. Sen ska vi väll köra hem dom till Vuollerim :)

men men nu kommer det lite bilder.
bye bye ;]

Fjällen, Marcus Fjällen, Familjen Fällgren (Martin, Annelee, Joachim) Fjällen, påsk Fjällen, Påsk
10 april 2009

 Fjällen, påsk Fjällen, påsk Fjällen, påsk
11 april 2009

Fjällen, Marcus ena fastkörning. Fjällen, Jag
12 april 2009

Finns massor med bilder men detta är dom jag kommer lägga ut här.
Kommer lägga in resten på pixbox och några på bilddagboken. :)


Fjällen, påsk. Glaciär Fjällen, påsk Fjällen, Glaciären.
Bilder på glaciären som vi var och såg på lördagen.

Orkar inte stoppa in nå bilder där idag så de kommer inte in där fören imorgon. ;p

Kommentarer
Lovisa :)

fan vad läckert med glaciären ;)

2009-04-16 @ 12:15:40
Blogg: http://kisseee.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0