fjortonde april tvånollnollnio

DATUM: 2009-04-14 TID: 13:54:59
ett tag sen jag skrev..

har blivit ett tag sen jag skrev mende är för att jag har jobbat och inte orkat. :p
Nu är jag iaf i Vuollerim och ska vara här till ikv då jag slutar eller till imorgon. :)
Idag jobbar jag en C tur: 15.45 - 21-15

Kan berätta lite om söndagen.
 Det vart en skotersväng till uppmask där marcus körde fast tre gånger. :D
Säger bara det, så jävl mkt snö!!! Fast de va dom ända gångerna han körde fast.
 Har glömt att skriva att vi hoppade med skotern fem gånger!. :D Super kul!! haha.
Fast fjärde gången va inte riktigt meningen men vi var tvungen för annars hade vi kört rakt mer i en vindvak som va ca 1.5 meter djup. fy fan va rädd jag vart när jag jag såg den. Marcus hade inte kunnat göra annat än att tvärbromsa och när vi hamnade mot kanten va de bara full gas som gällde eftersom vi inte såg den förren ca 3 - 5 meter framför oss.
 Helvete va ont jag fick i magen och ryggen då vi landade samt att jag fick svårt att andas. :S
Har fortfarande ont i höder sida under revbenen. men men de var jätte kul att vara i Årenjarka. :)
 Vi begav oss mot Jokkmokk på söndag ca kl fem och när vi kom fram vart de familjepizza på paradiset.
Efter det vart de Vuollerim kring åtta tiden.

 Igår jobbade jag från 7.30 - 16.30 och sen vart de att äta på Venezia med Älsklingen, Danne, Sara och Anton.
Fast det var bara jag, Marcus, Danne och Sara som åt. Fan va gott det är!!!
 Jag skulle kunna äta där hur många dagar i sträck som hellst. :p
Efter vi ätit for vi til Danne för att lasta av hans skoter från Marcus släp och sen drog jag och Marcus till Jokkmokk för att byta bil + ragg. När klockan va ca åtta for vi tillbaka till Vuollerim och så vart det raggen här också. När vi raggat runt ett tag ringde vi Rasmus och han hakade på. Efter någon timme träffade vi Linus som vi sen också fick med oss.
Smmanlagt raggade vi väll runt i ca 5 timmar. :D

Haha Rasmus ringe just, nä man skriver om trollen. :p
Blir nog umgås med han, Linus och Älsklingen efter jag har jobbat. Kuuuul! :D
Är så jävla länge sen jag umgicks med Rasmus så var jätte kul att träffa han igår :)
Nu sitter jag och kollar nå skit på tv och väntar på att Älsklingen ska komma tillbaka hit så jag kan laga lunch till oss.

men men allt för mig idag, haha vart lite mkt skrivet :p
Har inte kunnat sätta in nå bilder p.g.a. att jag inte har någon mobilkabel hemma i Vuollerim.
Men imrogon kommer det bilder. :)
bye bye ;]

MalinMarcus!

Kommentarer
Lovisa :)

aa den var faktiskt super fin :)

2009-04-14 @ 17:01:06
Blogg: http://kisseee.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0