Frågor..

DATUM: 2009-04-28 TID: 20:41:51
Inte så liten lista

Lovar du att vara ärlig?  Ja.

Du heter: Malin Erika Nyman

Smeknamn: Malin, Mala

Låt som när du är ledsen sörjer till? Goo Goo Dolls - Iris, The approaching curve - Rise Against. :'(

Beroende av: Choklad, kärlek och kläder ;p

Vad behöver du mest just nu: Frukt och en Bon aqua

Vad tror folk om dig? Förhoppingsvis att jag är en snäll, fin o trevlig människa. :)

Stämmer det? Ja, det tycker jag.

Vad får du oftast komplimanger för? Håret och min sminkning

Vad säger du för att imponera på någon?

Hur imponerar man på dig? Vara som Marcus, helt underbar, vara sig själv.

Brukar du skratta för dig själv?  Oja!, ofta också. :p

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "Härligt, jo marcus sa nått om någon lägenhet :)men jag tkr ni ska komma :) men har bara 3kr kvar på mobilen, så du vet om jag inte svarar :)

Var bor du? Är skriven i Vuollerim men är ofta i Jokkmokk.

Trivs du där: Nja. vill juh flytta ner i sverige.

Äger du några converse: Ja, rosa.

Sprit, cider, vin eller öl: Cider och varm & kall.(vin)

Vad har du för mobil: Sony Eriksson Z710i, haha ja, jag vet. :p

Nästa mål i ditt liv: Körkort och Jobb.

Hur svarar du i mobilen: “Hej det är Malin"

Vem ringde du senast? Marcus.

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Vi pratade om hur vi ska göra på torsdag.

Antal timmar sömn inatt: ca 8.

Sov du ensam: Ja, Marcus är juh i Arjeplog.

Brukar du komma i tid: Ja.

När mår du bra: När jag ligger i soffan en fredagskväll med Marcus och myser, eller när jag solar, föredrar utomlands.

När blev du fotad senast: Förra veckan.

Hur känner du dig nu: Fruktsugen och trött.

Vanligaste färg på dina kläder: Svart, vitt och någon färg (rosa hellst)

Vad tycker du om fötter: Jag hatar fötter!

Vad saknar du: En hund, miiin Marcus och uomlands.

Favorit dryck på morgonen: Brämhults juice, eller någon anna juice

När brukar du oftast gå och lägga dig: ca 23.oo - 24.oo

Är du blyg? Ja.

Sysslar du med någon idrott: Nej, men har börjar promenera.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja!! Marcus!! :p

Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: Gå runt naken! haha :D

Är du nöjd med ditt liv: Ja.

Vad är det värsta du vet? Fötter

Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Vill inte veta.. hahaha :(

Vad längtar du till? Sommar!

Har du bra vänner och äkta vänskap? Ja.

Vad är det finaste du fått? Mitt födelsedagspresent av Marcus.

Om fem månader: Vill jag ha körkort och har blonderat mig.

Om ett år?: Då vill jag ha ett jobb

Du samlar på: Kläder, skor, smink.

Vem ringer du när du är arg/ledsen: Marcus eller Liselotte

Har du strumpor på dig nu: Ja.

Är det okej att gråta: Ja. Gråter alltid till filmer :p

När grät du senast: Igår, såg Grey's Anatomy och Desperate housewives.

Bär du glasögon eller linser: Linser så ofta som möjligt annars Glasögon :(

Har du piercing: Ja i tungan, hade i naveln men va tvungen ta bort den p.g.a att jag opererade bort blindtarmen. Men ska göra nytt där och sen ska jag fixa mer i öronen + läppen.

Vill du gifta dig: Nej. men kan juh ändra mig.

Vill du ha barn: Ja, men inte mer än tre.

Är du bra på att laga mat: Ja, ganska.

Är du flygrädd: Nej.

Hur vig är du: Sådär.

Vilken är din favoritglass: Sorbet, mango.

Tror du på ett liv efter döden: Jag hoppas det finns det, men tror gör jag inte.

Bor dina föräldrar tillsammans: Nej skillda sedan jag va 12, kanske. minns inte så noga.

Vilken ögonfärg har du: Bruna

Röker du: Nej, men jag har testat.

Hur ofta tränar/motionerar du: Minst två gånger i veckan promenerar jag.

Vad är det viktigaste i livet?: Att leva.


Utmanar: Livisa, Sandra, Liselotte och Ellinor

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0