Hotell Jokkmokk (HJ) !

DATUM: 2009-04-23 TID: 15:37:21
Slutat..

Yes, slutat för idag kl halv två :)
Denna dag vart lite längre än dom andra men de ät juh bara bra :)
Idag har Liselotte farit hem, hennes kille kom och hämtade henne.
Så jag ska väll försöka hitta på någonting.
Kanske emma kommer och hämtar mig när hon slutat och då blir det Nitendooo :)
Imorgon är min sista dag för denna vecka på hotellet, men är tillbaka på Måndag.
Lördag och Söndag ska jag jobba på Bjärkagården i Vuollerim.

Lördag:    6.45 - 11.45                      10h
                 16.15 - 21.15

Söndag:   8.00 - 11.30                       9h
                  14.30 - 20.00

Längtar till Sommaren!
Har min praktik i Älvsbyn under sommaren. Jippie! :D
Trodde aldrig att jag skulle få där, men nu har jag fått natt-tjänst till och med! :)
men men nu ska jag hitta på nångonting, kanske en promenad senare.
bye bye ;]

Sommarbild

Kommentarer
Ellinor

Jag har fått jobb hela helgen =)

2009-04-24 @ 10:22:56

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0