Hotell Jokkmokk (HJ) !

DATUM: 2009-04-24 TID: 14:53:15
FREDAG!

Slutade för en halvtimme sedan. :)
Äntligen är det Fredag och Älsklingen kommer på några timmar från Arjeplog.
Saknar han så otroligt mycket. Synd att jag ska jobba i helgen.
Jag kommer juh knappt träffa honom. :(
Rasmus kommer imorgon till Vuollerim så han kommer vi väll att träffa då.

Ellinor ska jobba i helgen, KUL! :)
Men hon ska jobba på andra sidan, men men vi kommer träffas iaf :D

Snart ska jag och emma ut en sväng på byn.
Hon skulle komma och hämta mig då hon slutar. :)
Haha när man skriver om trollen, hon ringde mig nu :p
Så nu måste jag klä på mig och gå ne, för hon väntar på mig.
bye bye ;]

Malin ♥ Marcus!

Kommentarer
Ellinor

Ja d är så kul o jobba samtidigt då man kan träffas o surra då o då =) hehe... hade hellre velat vara på din avdelning :P puss

2009-04-25 @ 12:57:49

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0