Hotell Jokkmokk (HJ) !

DATUM: 2009-04-27 TID: 13:04:35
Slutat.

 Fy va trött jag är idag. höll på att somna när jag läste tidningen. :(
Blir nog att lägga sig tidigt ikväll. :p
 Ska försöka orka med matematik och webbdesign idag, iaf litegtrann. :)
Dåligt väder är det idag, när jag gick över i morse små regnade det till och med. :(
 Men ska bli finare väger imorgon säger SMHI.

Helgen: Fredagen var vi i Jmk ett tag, sen for vi till vlm där vi hälsade på pappa.
 Kollade lite tv där och hjälpte han med den nya bänkskivan. :)
Sen for vi till sara och umgicks med henne ett tag. :) Så jävla söt kattunge dom har!
 Klicka HÄR för att se bild på Kissekatten, som kallas för kirrvan tack vara mig ;p
Sen körde vi Nina till luleå och plockade upp Rasmus för han skulle me till Vuollerim. :)
 Jobbade på Lördag och Söndag. :) Då jag inte jobbade umgicks jag med miiin Älskling, Rasmus, Ellinor, Daniel, Sara och Anton. Men Jag och Marcus (Älsklingen) var även och hälsade på pappa.
 Då jag slutat jobba på Söndag for jag och Älsklingen till jokkmokk för att lämna av mig.
Han fortsatte vidare, fast med Sonny till Arjeplog.

men men nu ska jag se lite serier och vätna tills Emma slutar :)
bye bye ;]

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0