Hotell Jokkmokk (HJ) + Webbdesign!

DATUM: 2009-04-22 TID: 17:39:48
Kom just från hotellet.
Har varit och ätit och det va jätte gott :)

Slutade idag kl ett och då bar det iväg till Skolan (Komvux) för att ha Webbdesign.
 Det var jätte kul och jag fick lära mig massor om att göra en hemsida. :)
När kursen är klar kommer jag kanske kunna göra egen design till min blogg :p
 Haha, men kan inte lova ;D
men men nu ska jag och lisen turas om, om duschning och sen fixa oss. :)
 Efter det ska vi nog spela nitendo hos Emma (hos henne).
Saknar Marcus miiiin Älskling! ♥

Yes! Fick Liselotte att stanna en natt till, Jippie! ;)
nu blir det att hoppa in i duschen för nu vart Liselotte klar.
bye bye ;]

Kommentarer
Lovisa :)

Hörru! då får du allt göra en design till mig om du fixar det :D

2009-04-22 @ 18:32:20
Blogg: http://kisseee.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0