Hotell Jokkmokk (HJ) !

DATUM: 2009-04-20 TID: 13:58:50
Kom just från Hotellet.
Fick sluta nu eftersom de inte fanns så mycket att göra då det ska vara buffé.
Men inte är jag ledsen för det, inte :p

Fick något sjuk sms frän min Bästa kompis Liselotte.
Så här står det:
"Hure du din jävla idiot!
Ring mej nu så vi får ta ett litet snack för jag är jävligt irriterad
på att du alltid ska snacka skit bakom min rygg!
knytnäveslag
"

Tror ni inte jag vart lite chockad! :O
Fattar fortfarande ingenting. Jag har alltid funnits för henne då hon behövt mig,
Jag har aldrig pratat skit om henne!
och jag har verkligen inte gjort någontin för att förtjäna henne så arg. :(

Kommentarer
Liselott

Haha fy fan vad jag älskar dej gumman, fattar inte att du gick på det.

2009-04-20 @ 14:02:53
Blogg: http://liselottelarsson.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0