nittonde april tvånollnollnio!

DATUM: 2009-04-19 TID: 12:35:38
Oj..

Har helt glömt bort att skriva då jag sagt att jag ska skriva senare. :(
 Men det är p.g.a. att jag varti med Rasmus, Joel och med Älsklingen.
Igår var vi iaf ut efter att jag skrivit. Marcus, Rasmus och joel åt pizza och sen gick vi till konsum för att köpa nudlar.
 Hahaha! då stötte vi på en sån där häst som man ska stoppa in en 5 krona och så rör den på sig och den satt vi juh såklart igång med Rasmus på :p Haha xD
 Filmade allt och det ska ut på youtube. ;D Tänkte dock inte på att filma killen som kom och ställde sig för att började tjaffsa om att Rasmus va för tung. :p
 Kommer att länka till den på youtube och här kommer en bild på Rasmus när han sitter på hästen. Hahaha! Man kan inget mer än skratta. :D

Rasmus rider på hästen i Älvsbyn på Konsum.

Efter det raggade vi runt en stund och efter ett tag så for vi till Marcus för att jag skulle äta lite nudlar + två smörgåsar.
 Sen for vi ut och raggade tills klockan va två på natten :p
Vi for och körde några till någon "TP fest" (en fest för typ åtter och nio + äldre.)
 Vi var juh självklart tvungen att gå in och kolla hur de gick för barnen :p När klockan började närma sig tolv så åkte Johan och Peter med oss tills vi for hem för att se film. :)
bye bye ;]


Kommentarer
Liselott

Jag la oxå in den dära klippet idag fast vid nio tiden :D

2009-04-19 @ 13:47:29
Blogg: http://liselottelarsson.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0