sjätte april tvånollnollnio!

DATUM: 2009-04-06 TID: 14:02:58
Heroes III, Heroes of Might and Magic III

Sitter nu och spelar och fy fan va dålig jag är på det. :p
ska då spela då det bara är monster man slåss mot och inte mot andra slott.
är juh för kass. :S

men men.. min dag började iaf med att jag hade matematik och klockan elva, då jag slutade kom Älsklingen och hämtade mig. :)
Efter det har jag busat med Älsklingen och sen spelade jag eftersom Marcus skulle till Älvsbyn och besikta bilen. :S
 Men han kanske kommer tillbaka ikväll om han orkar. :)
Han ska juh hjälpa Annelee och Joachim (hans mamma och pappa) att packa inför torsdagen då vi ska då fara till Kvikkjokk och fira påsk :) Vi blir där från torsdag till söndag. Sen på Måndag och Tisdag ska jag jobba på Bjärka.

men men nu ska jag fortsätta spela och sen blir det väll lite serier :)
Lovisa har juh kommit till jokkmokk nyss så kanske ska gå över till henne och hälsa på sen ;p
bye bye ;]

Kommentarer
Lovisa :)

jaaaaaaa gör det!

såg du vad du skrivit? hahah "marcus ska och besikta bilden" vilken bild, haha ;D

2009-04-06 @ 14:23:38
Blogg: http://kisseee.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0