sjuttonde mars tvånollnollnio!

DATUM: 2009-04-17 TID: 13:28:45
Väntar, väntar och väntar..

På att Marcus ska vakna.. :( Han ska fan inte lana, han pallar inte att kliva upp.
 Joel som satt uppe längre än Marcus vaknade kl elva, då jag vaknade och jag la mig mins tre timmar tidigare än Joel. Men Marcus han har jag fått vara ner flera gånger och be han kliva upp.
 Hahaha. Gick då upp med datorn till tvrummet och kollade lite tecknat kring tolvtiden. Han va juh så tråkig. :(

men men blir väll ringa Rasmus sen och höra om han kommer hit idag :)
 Efter det bli det väll duschen, systembolaget och fixa sig.
Skriver senare, så kanske jag lägger in någon bild på hur jag ska se ut ikv. ;)
 bye bye ;]

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0