Sommar jobb!

DATUM: 2009-04-21 TID: 19:20:28
Vuollerim eller Älvsbyn..?

 Idag ringde Annele och frågade om jag hade sommarjobb och det hade jag.
Hon undrade för att de fanns en natt-, dagtjänst i Älvsbyn.
 Jag hade juh redan fått i Vuollerim dag, båda perioderna.
Men saken är den att jag vill ju ha sommarjobbet i älvsbyn, så jag tackade självklart JA till natt-tjänsten för den va båda perioderna och det var inte dagtjänsten. :D
 Efter det ringde jag upp till Bjärka i Vuollerim och sa att jag blivit erbjuden ett bättre jobb.
Hon vart inte så speciellt glad, men jag har sagt till hon att jag hellst vill ha natt och får jag då ett erbjudande av något annat ställe med det så tar jag juh självklart det. :)

 Det bästa med natt är att jag nu kommer jobba ca 4 dagar och vara ledig 6
+ Man tjänar juh också bättre på natt-tjänster. :)

 För ca 3 timmar sedan var jag och Liselotte och åt över på hotellet. Gott!
Vi satt där i ca en timme och åt framför tv:n medans vi skvallrade litegrann :p
 Nu har maten stilla sig och vi ska nu ut på en prommenad :)
men men skriver väll kanske senare..
bye bye ;]
Malin

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0