tionde april tvånollnollnio!

DATUM: 2009-04-10 TID: 21:14:55
Underbart!!

Sitter och dricker en röd bacardi breezer och äter torkött. Göööööött! ;p
 Senare blir det att gå till kåtan som då är i Årrenjarka fjällby) :D
Är gode nära, vi bor då typ granne med den :p

Idag när vi vaknade var det molnigt så vi tog en sovmorgon till kl nio och då låg vi och drog oss till halv tio. Sen bar det iväg ut i fjällvärlden :p
 Det började med att vi letade solställen, men vi gav upp ganska fort och begav oss mot Väster fjäll och gissa vad vi hittade där, Jo SOOOLEN! :D
 Där stannade vi på en sjö och lagade lunch, solade lekte med skotrarna
(Marcus, Martin och Joachim)
Sen när vi var på väg hem till stugan igen så hittade vi ett jätte bra sol (för mig och Annelee) och lek ställe (för Marcus, Martin och Joachim). Jag lyckades då somna på båda ställena vi va på när jag solade. Så jävla skönt va de! :p
 Vi kom väll till stuga ca sex och då va de jävla bara snabbduschar för alla som gällde för vi skulle äta påskmat i resturangen kl sju. :p Martin vann den med stora hästlängder. Gratulerar! :)

men men nu ska jag vara social med resten av gänget :)
 Kommer in bilder då jag kommer till Jmk eftersom jag glömde mobilkabeln. :S
bye bye ;]

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0