tjugoåttonde april tvånollnollnio!

DATUM: 2009-04-28 TID: 08:32:21
Godmorgon!

Vaknade för en halvtimme sedan, har fixat mig lite åde. :)
Ska snart gå över för att äta hotellfrukost och sen börja min praktik.
När jag slutar ska jag göra Matematik för de vart inget av det igår.
Ska iaf hinna med att gå en promenad och sola lite idag.
Yes. jag ska börja sola solarium. :)

Sen har jag kollat igår på löshår och lösögonfransar.
Har dåligt tålamod när det gäller att spara ut långt hår så jag ska köpa löshår. :)
Jag vill ha långt hår nu, inte om några månader så det är den lättaste utvägen. :p
Sen har jag alltid velat ha långa och tjocka ögonfransar och det har jag juh inte.
Har bara nå mellan långa glesa, så lösningen för det är juh fransförlängning. :)

men men nu ska jag gå över och äta frukost. :)
bye bye ;]

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0