åttonde april tvånollnollnio!

DATUM: 2009-04-08 TID: 18:13:31
FRÅGOR

Senaste...
1. Kompis/kompisar du träffade: Sara.
2. Personen du pratatade med: Marcus. ;]
3. Du fick SMS av: Lovisa.
4. Du kramade: Marcus. ;]

idag...
5. Kläder: Jenas och en brun V-ringad. lågärmad tröja.
6. Bättre än igår: Ja.

imorgon...
7. Är det: Skärtorsdag.
8. Planer: Åka till Kvikkjokk.
9. Något tråkigt som händer imorgon: Lång bilresa.

Favoriter...
10. Nummer: Ingen
11. Färg: Många (vit, rosa och brun) (Svart, vit, Röd och grå)
12. Årstid: Sommar
13. Saknar du någon? Ja.
14. Humör för tillfället? hm sådär, är dåligt väder och då känner jag mig alltid lite deppig.

frågor och svar...
15. Det första du gjorde I morse? Kramades med Marcus ;]
16. Vad åt du sist? Palt
17. Vad irreterar du dig på? Dåligt väder.
18. Tror du på distansförållanden? Ja, om det inte är allt för långt.
19. Vem tänker du på just nu? Min Marcus. ;]
20. Tror du att personen tänker på dig också? Nja, kanske.
21. Vart reste du sist? Till Jokkmokk närmaste, bulgarien längst.
22. Vad gjorde du igår kväll? Var i min stuga med Marcus, Emma och Sara.
23. Liknar du din mamma eller pappa? Många säger att jag likanar pappa. Själv vet jag då inte.
24. Ler du ofta? Ja.
25. Välj en (kärlek, skönhet kreativitet,) Kärlek.
26. Önskar du dig något när du ser en fallande stjärna? Självklart.
27. I vems säng sov du i igår natt? Min och Marcus, på hotelle.t ;)
28. Vilken färg har din tröja? Brun.

sorg...
29. Har du någonsin gråtit tills tårana tagit slut?
Ja .:)
30. Har du någonsin gråtit dig till sömns? Ja. :)
31. Gråter du när du skadar dig? Nej, men ibland kommer det tårar.

lycka...
32. Är du en glad person? Ja :p
33. Vad gör dig glad? Marcus. ;]
34. Önskar du att du var lyckligare? Nej, har de hur bra som hellst.
35. Är lycka överskattat? Nej.
36. Kan musik göra dig glad? Ja.

kärlek...
37. Har någon annan än din familj sagt "Jag älskar dig"? Jaa, :)
38. Har du någonsin sagt "Jag älskar dig" och menat det? Ja.
40. Är du nöjd med det? Ja :)
41. Är du kär? Ja.

hat...
42. Vem hatar du verkligen? Ingen.
43. Har du någonsin gjort en hat-lista? Ja säkert, men isf för många år sedan.
44. Är du en mobbare? Nja, inte så farligt.
45. Har du varit så arg på någon så du börjat gråta? Ja. :)
46. Har du blivit sviken någon gång? Ja.

skola...
47. Gillar du skolan? Nja, inte är det väll så kul men det är juh inte hemskt att vara där.
48. Favoritämne? Matematik och Idrott, typ :p
49. Värsta ämne? Samhällskunskap och Religion.
50. Har du spytt i skolan nån gång? Nej. inte va jag kommer ihåg iaf.
51. Är skolmaten god? Ja men bara då jag gick i Vuollerim för då hade vi inte färdig lagad mat som bara värmdes upp, utom vi hade en tant som lagade maten samma dag.



 Idag har jag hunnit vara på Matematiken, en sväng till Vuollerim och sedan på systembolaget för att inhandla inför påsken i Kvikkjokk (Årrenjarka). :)
 Imorgon blåser vi (Annelee, Joachim, Martin, Marcus och Jag) ner till Årrenjarka och där blir vi ända till på Söndag.
Måndag och Tisdag ska jag jobba på Bjärka.
 Måndag: 07.30 - 16.30 Tisdag: 15.45 - 21.15. :)
Nu ska jag spela lite Heroes (Heroes of Might and Magic III) och senare blir det väl att hitta på någonting med Älsklingen miiin ;)
bye bye ;]

Kommentarer
Lovisa :)

vilken fin blogg!!! :)

2009-04-12 @ 22:08:26
Blogg: http://kisseee.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0