11 augusti 2009

DATUM: 2009-08-11 TID: 13:05:40
Sorry...

För den dåliga uppdateringen.
Men har som inte haft tid. Har varit i Jokkmokk och Vuollerim igår hela dagen.
Sen har vi varit hos Patrik och spelat tv-spel och sett någon film. :p
Idag skaske det blir att följa med Patrik till piteå och kolal bio.
Jävlar!..  är ett tag sedan man var på bio. Sista åren har man juh bara varit olaglig :p
hehehe!
Idag ska jag iaf ringa, bjärka, ugglan och kaitum :)
men men nu ska jag nöta en ny serie, heheh :p
Ska umgås med Älsklingen medans han är hemma under lunchen sin.
bye bye ;]

Malin Erika Nyman ♥ Lars Erik Marcus Fällgren!

8 augusti 2009
Igelkotten jag och Marcus såg sprngandes över vägen i lördags :p
                    10 augusti 2009                                   God morgon!  6 augusti 2009
När jag kom och hälsade på hos Sara i Vlm igår
.                       Godmorgon!
                    Daniel, Sara och Anton.

Kommentarer
Sara

Haha, sötan-bilden på oss ju. :P

2009-08-13 @ 20:39:01

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0