13 augusti 2009

DATUM: 2009-08-13 TID: 12:14:13
Godmorgon!

Vaknade efter elva någon gång.
Hoppade direkt i duschen, fixade mig lite lätt och nu sitter jag och kollar runt på nätet.
Idag blir det Jokkmokk för att flytta datorn, våra kläder och lite andra saker.
Vi har ingen bil helgen, därför vi måste flytta allt idag.
Annelee och Martin ska ha en till Piteå och Joachim har redan en i Jmk. :(
Men nå går det bra det här oxå. Bara det att vi kanske måste åka buss imorgon.
Om vi inte hör med Marcus Farmor och farfar om vi får låna deras till imorgon.
Men då måste vi ha någon med körkort som följer oss ikv. :p

Snart börjar jag skola igen, men bara för en kort tid.
Ska bara blir klar med kurserna jag har startat. Ska försöka ta körkort, snabbkurs.
Men för sökerhets skull ska jag ta och göra en liten kurs till :)
Vill bli klar så fort som möjligt.
men men nu ska jag se lite smallville och sen ska jag traska ut en stund.
Kanske hälsar på Patrik och spelar lite Mask (worms) :p
Har juh som ingenting att göra när Marcus och alla andra jobbar :p
Skriver senare.
bye bye ;]

Swingfly - Touch and go
lätt bästa låten!

Kommentarer
Sara

Oooh, Worms. Det var längensen. :P Brukade vi ju spela när vi var små, hehe.

2009-08-13 @ 20:37:53

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0