14 augusti 2009

DATUM: 2009-08-14 TID: 19:42:49
Jokkmokk..

Är i Jokkmokk nu och där blir man ett bra tag till.
Ska göra klart skola och sen vill jag bort! :p
Snart ska vi fara till Vuollerim och bada badtunna med Rasmus och co.! :D

Tidigare idag, ca nio på morgonen så har jag varit med Patrik och Jörgen.
Vi spelade lite maskspel, apspel och teken 3. Var rätt trevligt :)
Sen kring tolvtiden gick jag på banken för att stoppa in det jag fått tillbaka på skatten. :)
Efter det var jag självklart tvungen in på mim.
Där hittade jag två på jeans, en t-shirt, en klänning och vita jeansleggings.
Bilder kommer in imorgon :)

Personen som skulle vara min vän även fast personen flyttade gör inte ett så bra jobb på att försöka ha mig kvar som vän.
För när man inte gör nångonting för att hålla kontakten anser jag att man inte är vänner längre inom en snar framtid.
De som skulle räcka är tex att skriva ett sms någon gång då och då.
men men varit med om va som händer då personen lovar någonting, eeh ingenting!
Tråkigt.. :(
heheh hetsar kanske upp mig lite i onödan. men blir bara så irriterad på sådant.
Imorgon är det glömt :p

Ska iaf fara nu, skriver kanske senare :)
bye bye ;]
10 augusti 2009

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0