15 augusti 2009

DATUM: 2009-08-15 TID: 13:36:11
Godmorgon!

Vaknade ca tolv, men har väll knappt sovit nå.
Kom juh hem till rummet kl kring fem någon gång :p
Igår var en riktigt trevlig kväll :)

Kvällen började med att vi kom fram till jmk och vi började packa upp. :)
Sen hoppade jag i duschen, när jag börja fixa mig och klä på mig fick jag ett mms av Rasmus. :)
Det var en bild på Han och Linus då dom snaggat håret! :O
Då ringde han upp efter ett tag han beträttade dom skulle bada badtunna och om vi ville vara med :)
Självklart! ;p
Så vi for och åt pizza på notudden, fixade alkohol och blåste sen iväg mot vlm :)
När vi kom fram så for vi ner till Rasmus en sväng.
Efter det förbi Sara och hörde då dom spelade och sen åter igen till Rasmus.
Då hade dom bestämmt sig för att vi skulle till jmk på Opera :)
Marcus fick vara chaufför och efter ca en halvtimme var vi påväg till jmk i en alldeles för full bil :p
Vi var väll fem bak och tre fram :D
När vi kom fram till jmk raggade vi någon ragg och sen stormade vi Opera :p
Inne på Opera var det juh ändå rätt bra med folk :)
Efter ca en timme stängde det och som vanligt står alla där utanför i lite mer än en timme.
Sen återvännde vi med en Hans som pluss men inga brudar till grabbsen.
När vi kom fram till vlm efter en timme av flera stopp efter vägen så blev det jag som styrde badtunna :)
I badtunna låg vi i några timmar och kul var det! :D
Sen "rakade" vi håret på en av killarna (Marcus, bodensare) frast marskinen dog dirr så då kom saxen fram :D
men men efter då några timmars badande så vart det duschen och sen hem till rummet i jmk och sova :p

Vart ett långt inlägg med många smileysar men de är det fan värt. :)
För det var grymt roligt igår!!! ;D
Ska snart dra till vlm och hämta min korthållare hos Rasmus :p
Skriver senare. Bilderna finns på Facebook.
bye bye ;]
14 augusti 2009 14 augusti 2009 14 augusti 2009
          Rasmus och Jag.           Marcus och Kristoffer.       Marcus, Ivan och Jag.   
14 augusti 2009 14 augusti 2009 14 augusti 2009
Rasmus, Hans och Rikard.        Jag och Kristoffer.                Marcus.                      
14 augusti 2009 14 augusti 2009
Jag
14 augusti 2009
14 augustu 2009

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0