16 augusti 2009

DATUM: 2009-08-16 TID: 14:54:51
Godmorgon!
man mår som man förtjänar... och lite till. :p


Igår var också en rolig kväll :)
Men självklart slår det juh inte fredagen. Men den var inte långt baki. hihihi

Kvällen började med att jag och Marcus kom tillbaka från att ha varit en sväng till Älvsbyn och Vlm :)
Sen var vi och raggade med Lovisa, men när klockan började närma sig åtta for vi till hotellet för att börja drickandet :)
När klockan var nio kom Rasmus, Lina och Rikard, men Rikard for ganska så fort.
Efter ett tag började vi köra Ölspelet så man kom i fas igen och bara en stund efter de kom Löken.
När klockan slog tolv drog vi till Johan Matsson och där vart jag och löken till efter fem någon gång. :p
Marcus gick hem lite tidigare, men när vi kom hem hade han gjort smörgåsar. miiiin underbara Marcus ♥
Hahahahahah jag och Löken hittade hans tjej på vägen hem. xD GRETA!!!!! hahaha!

men men nu orkar jag inte skriva mer, skriver senare.
bilder kommer in på Facebook
bye bye ;]
15 augusti 2009
15 augusti 2009

Hans Bergström - Lurifix
Äntligen funnen! Detta räddar min dag!

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0