19 augusti 2009

DATUM: 2009-08-19 TID: 11:51:24
Godmorgon!

Vaknade för ca en halvtimme sedan :)
Var gode trött igår, som fyra timmar.
Från elva till tolv, från tre till fem och så en timme under en film jag och Marcus såg. :p
Men hade ju sett den på natten/morgonen med Syd, Sara och Ellinor.
Bara det att jag missade slutet då och det fick jag ju se med Älsklingen :)

Idag vet jag inte riktigt va man skulle hitta på.
Duscha ska jag då göra så fort jag är klar med bloggandet.
Sen kanske man drar ner till vlm en sväng :)
Vi kommer snart kunan använda en bil, för Marcus pappa kommer till jmk snart.
Fan va skönt! Vi har inte kunnat göra nå typ :(

Till helgen blir det nog Kräftskiva hos pappa. :)
Kräftskivan blir nu men det är bara för att pappa inte varit hemma.
Han har ju varit och gottat sig i thailand :p
men men nu ska jag försöka få upp Älsklingen :p
bye bye ;]

Never back down - End fight.
(Filmen jag såg två ggr.)


Roligt filmklipp

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0