20 augusti 2009

DATUM: 2009-08-20 TID: 12:28:43
God morgon!

Idag vaknade jag kring nio av att Lovisa väckte mig :p
Som tur var kunde jag somna om till elva.
Då var det bara att kliva upp och fixa håret och resten av mig :p
Jag och Sara har just fikat och nu håller hon på att fixa sig.

Är förresten i älvsbyn nu :p
Igår kring nio tiden drog vi hit för att Marcus fortfarande är sjuk.
Han orkar inte bara ligga på vårat instängda hotellrum med en tv, lika stor som en micro.
Vi for Vlm vägen för att plocka upp Sara och sen förbi boden för att äta chilli cheese.
Chilli cheese for the win!
Vi far tillbaka till Jmk ikv eller imorgon kring halv tio :)
Jag måste juh vara på arbetsförmedlingen kl 11.00
Om ca en kvart far vi till luleå för jag ska på ett läkarbesök med min fot :p
Sen kanske det blir att handla ett par skor, eller två :p
men men nu ska jag fixa min klart så vi kommer iväg i tid.

Helgen blir nog i Vuollerim på Kräftskiva hos pappa :)
Måste ju ändå prata med han om jag ska bo hos han eller inte.
men men skriver senare..
bye bye ;]
19 augusti 2009
Detta är jag för idag ;p

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0