21 augusti 2009

DATUM: 2009-08-21 TID: 11:59:06
Godmorgon!

Är så jäkla trött!!! Vaknade kl nio för att åka iväg till jmk  och fara på Arbetsförmedlingen.
Just nu sitter jag mest och funderar :(

Gårdagen började juh med Luleå där jag var till läkaren och så shoppa :p
Köpte en rosa skjorta, rosa lång t-shirt, en halsduk och ett par nya skor. :)
 Ska lägga in bilder sedan på de jag handlat i sommar och inte laggt in någon bild på.
Sen vart det systembolaget och sen hem igen till Älvsbyn.
 Då vi kom fram va maten klar, Nudelwok for the win!!! ;p
Sen hoppade jag i duschen, sen sara, vi fixade oss och sen kom Patrik och hämtade oss.
 När vi kom fram till Patrik så började vi spela lite maskspel, teken 3 och sen Ölspelet!!
Kvällens deltagare bestod av mig, Jörgen, Patrik och Sara.
Det var riktigt trevligt!
 Kom väll hem efter fyra någon gång och så upp nio idag :p

Idag blir det nog att fara till Vuollerim och prata med pappa då han kommer hem.
Annars blir det att följa till Älvsbyn med Marcus :)
Kanske blir lungt ikv... men men vi ser juh vad som händer.
Men hoppas på att jag kan prata med pappa, måste juh höra om jag ska bo hos honom.

men men nu ska jag vara social mid min söta sovande pojkvän :p
skriver senare.
bye bye ;]
20 augusti 2009 20 augusti 2009
Patrik och Jörgen ;p
Vart bara dom här bilderna igår kväll. :)

Kommentarer
Anonym

jäklar vad du köper skor! :) haha /ellie

2009-08-21 @ 16:40:42
Liselotte

Är dom gay lr bara jävligt fulla?

2009-08-21 @ 18:56:05
Blogg: http://liselotterlarsson.blogg.se/
emma

fan, äckligt... när jögge och patte hånglar alltså! dom är it friska :)

2009-08-23 @ 23:49:33
Blogg: http://emstaar.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0