24 augusti 2009

DATUM: 2009-08-24 TID: 11:11:12
Sjuk?! :O

Vaknade kl nio av kännslan att jag kommer bli förkyld!
Låg och drog mig till nyss med hopp om att jag bara sovit dåligt.
Får fan inte bli sjuk!
Gör vad som hellst bara jag  får klara mig till Marknaden.
Kan bli sjuk efter, bara jag får vara frisk till Helgen!!!!

LIselotte och Sara kommer juh till helgen!
Sen kommer kanske Patrik och Jörgen oxå. :D
Kommer juh jätte kul och så kanske jag blir sjuk :(
Detta är tack vare att Marcus måste hosta en i ansiktet och inte vända sig bort när han hostar.
men men ska göra mig en förkyldningskur!

Känner mig som en Shopaholic!!
Var juh tvungen köpa mer då jag var i luleå, fast jag sagt att jag inte skulle de.
Men nu jävlar ska jag bara köpa ett par skor till och sen ska jag inte köpa mer.
Skriver senare ska se lite Smallville!

Hjälp mig! Jag behöver min förkylningskur! Kan Jang, Apelsiner eller Mandariner ett Vitaminrör och Juice!

bye bye ;]
24 augusti 2009

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0