26 augusti 2009

DATUM: 2009-08-26 TID: 11:06:26
God morgon..

..eller förresten, det är inte alls en GOD morgon!
Det är en DÅLIG morgon!
Första är att jag vaknade upp med att jag fortfarande känner mig början till sjuk!
Andra är att jag vaknade med ett dåligt sms av Patrik!
Tredje med att det är dåligt väder ute, ingen sol!
Sen är det ett minus att jag har världens morgonfrilla och att True Blogg inte är klart!

Jag och Elias sa till varandra för någon helg sedan att nu blir det nyktert!
Så efter Marknaden blir det att vara nykter! Inge mer drickande på ett bra tag.
Om jag nu inte lyckas bli sjuk och bestämmer mig för att börja redan i helgen.
Men nyktert blir det ett bra tag fram över. :)

men men nu har ett avsnit kommit så det är va jag ska göra nu.
Senare idag blir det att kolla något annat. tyvärr inge ut, försöker juh bli frisk.
Skriver senare :)
bye bye ;]
26 augusti 2009
Den här bjuder jag på! ;p
25 augusti 2009 24 augusti 200925 augusti 2009
Förkylningskur!

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0