3 augusti 2009

DATUM: 2009-08-03 TID: 12:26:59
2 ÅR!! ♥

Idag är det två är mellan mig och Marcus!
Älskar dig, Marcus!
Två år!!! ;) Det känns inte ens som så länge.
Malin Erika Nyman ♥ Lars Erik Marcus Fällgren!
Helgen var riktigt kul!
En helg jag aldrig kommer glömma! :D
Hahahaha nu ska bara se min vita klänning!
En idiot som sprayade pepparspray på mig, trodde han ja, det var för fan färgspray. :D
Vart allderles blåprickig :( Hahahaha!
Killen: ska jag spraya pepparsptay på dig, va?!
Jag: Men gör det då, har du fått det av din mamma, så du fick gå ut eller va?! hahaha!
Killlen: Men du är juh klädd som en hora.
Jag: Va?! :o hahaha!
Alla: Men va fan!? får man inte ha på sig en kläning på sommaren eller vad? :O
hahahahahah! LOL!

Shoppade iaf fredagen både i Älvsbyn och i Luleå :)
* Hårspray, silverschampo, treatment och hårinpackning, hos frisörerna i Älvsbyn
* Kjol, på MQ
* Smink på Ålens
* Massor med underkläder på Lindex
Men men nu är det bara skor kvar :)

Nu ska jag se Paradise hoteltv6
Skriver senare och bilder kommer in på Facebook
bye bye ;]
Elias, Marcus, Joel och Hans  30 juli 2009 Jörgen, Erika, ??, Marcus  1 augusti 2009 Pean, Puppe, ??, Henka, Johan, ??  2 augusti 2009
Här kommer någon bild sen helgen, resten finns på facebook :)



Paper planes - M.i.a

Kommentarer
Ellinor

hahah vilken jävla idiot den där killen är! blir bara arg då jag läste det.. Synd att jag inte träffade dig på LK. :-( ville verkligen det.. Vi måste träffas snart det var en evighet sedan.. saknar dig gumms. Pussss! <3

2009-08-05 @ 21:43:17

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0