5 augusti 2009

DATUM: 2009-08-05 TID: 17:11:43
Nyfärgad!

Kom till Älvsbyn ca 11 idag för min Älsking kom och hämtade mig i boden.
Annars hade jag fått sitta i Luleå i någon timme och inte varit i Älvsbyn fören två.
Då hade jag missat min färgningstid :)

Frissan:
Jag fixat min utväxt och mina mörkbruna slingor fixade.
Sen fixade hon en mer naturlig blond färg i mitt hår med något mörkare naturligt blonda slingor :)
Färgade ögonfransarna och klippte till min lugg.
Jag vart riktigt nöjd :)
De som är synd är att hon bara är en sommarvikarie :(
Nu när jag väl är nöjd med min frisör så kanske hon inte finns kvar efter september någon gång :(

Patrik har fått sin nya bil :D
Den är riktigt fin, ska ta någon bild sen och lägga upp.
Blir oxå bilder på Saras kissemissar som jag gosade med igår. Facebook
Bilder på mig nyfärgad.

men men nu ska jag spela lite tvspel med min Älskling.
Skriver senare.
bye bye ;]
Ny färgad!  5 augusti 2009  Färgat utväxten, slingra naturligt blonda slingor, bruna slingor och ljust naturligt bond resten av håret. Ny färgad!  5 augusti 2009  Färgat utväxten, slingra naturligt blonda slingor, bruna slingor och ljust naturligt bond resten av håret. Ny färgad!  5 augusti 2009  Färgat utväxten, slingra naturligt blonda slingor, bruna slingor och ljust naturligt bond resten av håret.
Ny färgad!
4 augusti 2009 4 augusti 2009 4 augusti 2009
4 augusti 2009
Kissemissar + Jag
'Naw! en somnade i min famn ;p
4 augusti 2009
Sommar ♥

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0