6 augusti 2009

DATUM: 2009-08-06 TID: 11:41:55
God morgon!

Vaknade först kl tio men har legat och dragit mig i våran underbart sköna säng.
Idag blir det att hitta på någonting tills Marcus slutar.
Kanske lägger mig och solar lite eller tar en promenad. :p

Vart riktigt nöjd med mitt hår. :D När jag vaknade hade jag glömt att jag ändrat håret. :p
Men nästa gång jag fixar utväxten ska jag nog göra ljusare blonda slingor oxå.
Fast nu när det bli vinter kan jag faktiskt göra slingor som är lite mörkare än mitt hår.
Men jag vill ju vara ljushårig så blir ljusa slingor och fixa utväxten :) hiihi.

Igår var vi en sväng med Sork i sin nya bil som äntligen har kommit :p
Den var riktigt fin. Var tvungen ta en bild så ni får se :)
Sen lagade jag och Marcus mat och det vart Nudelvok, Gooooott!
Var tvungen ta kort på de me så ni får se Marcus laga mat. Hahaha! :D
Efter de vart det en till sväng med Patrik och hans kära bil :p
Men när klockan närmade sig nio for vi hem, kollade tv och sen tvspel till kl tolv. :p

Åker i patriks nya bil Patrik med sin nya bil ;p Åker i PAtriks bil :)

Sara kommer och hälsar på nästa vecka någon gång :)
Då blir det att bada i storforsen.

Har inte som mkt mer att berätta men kommer väll mer sedan. :)
Nu blir det Paradise hotel och leka lite med min pilatesboll :)
bye bye ;]

Lagar mat :D  5 augusti 2009 Lagar mat  5 augusti 2009 God morgon!  6 augusti 2009
Lagar mat ;p                                          Godmorgon!
Facebook

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0