7 augusti 2009

DATUM: 2009-08-07 TID: 01:41:25
Trött..

..men får inte sova än, måste vara vaken till minst tre.
Jag måste ju vända tillbaka på dygnet så att jag är vaken på natten och sova på dagen.
Jobbar imorgon, natt så bässt jag är vaken så jag kan sova till tre.
Synd att jag bara ska jobba imorgon och på lördag. :(

Vi for till storforsen kl fyra och kom hem till Älvsbyn kl halv tio.
Snacka om en heldag :)
Det var riktigt skönt, få bort alla knäppa tankar som snurrar runt :p
Vi badade, solade, åt och myste.  Malin ♥ Marcus! Behöver jag säga mer?? :d  hihihi!
Har tagit massor med bilder men alla kommer inte in här i bloggen.
Stoppar in några och resten kommer in på Facebook.
När vi kom hem så ringde vi Joel och bjöd hit honom på lite Nitendo spelande. :p

......men men nu vart mitt huvud tomt på saker att skriva så nu ger jag upp.
Ska kolla lite Paradise hotel och sen krypa ner bredvid min Älskling. ;)
bye bye ;]
6 augusti 2009 6 augusti 2009 6 augusti 2009
Storforsen! 

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0