9 augusti 2009

DATUM: 2009-08-09 TID: 00:25:49
Sista natten?
Är kanske sista natten för mig om det inte var en imorgon oxå...

Haha lite fult att jag inte vet. :p
En sak är att jag inte vet om jag får nå mer jobb då dom behöver mig någon gång längre fram.
Men nu var det ju imorgon isf :p
men men dom får väll ringa imorgon isf. Självklart jag ställer upp :)

Idag ha jag hunnit med ganska mkt.
Har hunnit tagit det lungt med min pilatesboll då jag vaknade.
Sen har jag duschat, hälsat på Partik (där det självklart var fest :p), ätit och spelat lite badminton.
Lyckades få Marcus att spela lite innan maten :p
Efter det hann jag packa och så följde jag med Marcus ut då han skulle börja dricka.
Senn inann hann jag med en ragg med Lovisa, Aslak och Marcus innan jag började.

Nu sitter jag här, på jobbet. Fast jag sitter på min gamla våningen nu medans två far på fluxen.
Då behöver jag inte vara ensam på den våningen som jag inte vet ett skit om. :p
Var samam igår. Dom är lite livligare där uppe. Igår var första gången jag var där uppe :p
men men inte gör det nå :p Livet leker vidare ;p

Saknar min Älskling! ;p
Han är nu på Farmen och har det kul. Är faktiskt lite avis :p
Jag vill fara dit då det är avslutning och allt. men men pengar är oxå bra :)
Nästa månad blir det att spara lite för min del. Har nu köpt så mkt så att jag bara vill gömma mig :p
hahaha! :D Men två par skor blir det nog. :) men men vi ser ju.
Nu ska jag spela lite. men skriver senare :p
bye bye ;]
8 augusti 2009
Jag, tidigare idag. Då jag fick vara sommarklädd i min svarta klänning ;p
Börjat ha en fläta då jag jobbar och sover. Håret tar inte lika mkt skada.
Försöker spara ut mitt hår. men frisören min tyckte då att jag fått mkt längre hår.
Det ger vi tummen upp för :p

Kommentarer
Elin Larsson

Haha, det är det inte ;);)

2009-08-09 @ 09:26:01
Blogg: http://misslarssson.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0