God morgon!

DATUM: 2009-08-08 TID: 15:27:39
Vaknade för någon minut sedan.

Hade inte tid att skriva mer i natt.
Dom var som yra höns allihop. Allt jag gjorde igår är omrört.
Så jag fattar ingenting idag :p hahaha! :D
Sitter just på min pilatesboll och väntar på fika som Älsklingen gör åt mig.
Sen ska vi spela lite badminton, efter det blir det duschen och sen hälsa på Patrik. :)
Kommer väll inte inna så mkt mer än att packa nattmat innan jag börjar :p

Fan jag drömde världens äckligaste dröm!
Jag drömde att Rasmus dog! Fy fan va rädd jag var.
Kunde inte göra så att jag vaknade upp ur drömmen heller. Fy fan va verklig den var :(
Det var typ en fortsättning på drömmen igår, typ.
Måste nästan ringa och höra så att han lever. :p

men men skriver senare nu ska jag ut i det fina vädret :)
bye bye ;]
God morgon!  6 augusti 2009

Kommentarer
Elin

Haha jag vet,, förhoppningsvis kommer jag inte bryta nå mer ben i kroppen bara =))

2009-08-08 @ 17:49:46
Blogg: http://misslarssson.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0