God morgon!

DATUM: 2009-08-09 TID: 13:01:04
Ledig!!!.. Kanske. ;p

Hoppas jag får en natt till.
Fast det hade varit riktigt skönt att få vända tillbaka dygnet resten av sommaren.
Sen kan det få vara sol oxå, så vi kan fara mer till storforsen.:)
Är jäkligt sugen på att hoppa från tio och tolvan. Det ser ut att vara lägre äv va de är.
Men jag kommer väll aldrig våga. :p Fast jag brukar juh göra saker fast att jag inte vågar.
Man som bara gör det fast man inte vill :p

Idag är det iaf fint väder så det blir nog duschen och sen ut i det fina vädret med Älsklingen.
Kanske blir pool senare ikv. Har ju börjat bli så mysigt mörkt å kvällarna. ;p
Gillar de dock inte på ett sätt och det är att man vet att sommaren snart är borta. :(
Om jag nu får upp honom. :p När jag kom hem hittade jag honom kraschlandad i sängen.
Hahahaha ovanför täcket med kläder på och en smörgås i högsta hugg :p
men men nu ska jag gå och försöka väcka honom.
Skriver igen senare.
bye bye ;]

Kommentarer
ellinor

jaa vad kul ;) pusss <3

2009-08-10 @ 11:31:48

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0