God morgon!

DATUM: 2009-08-07 TID: 15:49:00
Vaknade för ca 45 min sedan...


Var riktigt trött när jag vaknade, fast jag sovit i minst tio timmar. :(
Kan juh vara för att jag sovit för mkt. :p
men men nu sitter jag på min pilatesboll och kollar runt på internet :)
Jäklar vilken otur man har, är ju lika varmt och fint väder idag också.
Fast jag börjar ju inte förren klockan nio ikv. Men jag vill ju som bara ta det lugnt innan.
Snarrt slutar Marcus så vi ser juh vad som händer :p

Igår var jag osäker på om sett en jag träffat och idag fick jag veta att jag sett rätt.
Men men självklart va de ju idag så man dissade igår :p hahah men men..
Nä nu är jag hungrig så jag ska göra mig nå fika och har ändå inte så mkt att skriva.
Men kommer säkert mer sen så jag skriver igen senare.
bye bye ;]
6 augusti 2009
Han som står närmast på bilden som jag dissade. :p
Johan Winroth

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0