Storforsen!

DATUM: 2009-08-06 TID: 15:26:54
Bada och sola!

Första gången jag badar i rinande vatten i sommar :p
Har juh bara badat i poolen.
Sen har jag juh mest bara solat solarium så första gången jag solar ute. :p
Hahaha nå är man lat :p

Var en sväng på byn, stoppade in pengar på kontot och så köpte något att dricka.
Det är ju för fan över 30°c ute, så man kan inte vara i solen länge.
Men skönt! Älskar Sommar!

Imorgon kväll börjar jag jobba igen, men jobbar bara två nätter.
Sen är mitt sommar vik slut :(
Men ska ringa till Vlm, Jmk och så här på Ugglan då och säga att det bara är att ringa.
Ska lägga lite mer tid på att söka jobb ner i sverige, har varit dålig med de på sista tiden.
Här upp kan man ju inte bo! Trivs inte det minsta här :(
Men men nu ska jag packa, för dirr Marcus slutar far vi :)
bye bye ;]

Malin Erika Nyman ♥ Lars Erik Marcus Fällgren!
6 augusti 2009 6 augusti 2009
4 augusti 2009
Sommar

Kommentarer
Ellinor ;)

jag saknar ju dig med såklart! :P va braa då blir du aldrig av med mig. haha :) snart börjar skolan o jag längtar som tusan. :-) vad kommer du göra nu till hösten? :) pusssss love <3

2009-08-06 @ 19:23:12

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0