13 december 2009

DATUM: 2009-12-13 TID: 13:12:23
Godmorgon!

Vaknade för ca en timme sedan men har legat och myst med min älskling! :D
Igår efter lisen lämnat oss började jag spela Medal of honor Airborne.
Sen vart det att fara till vlm kl elva och vi kom tillbaka till jmk klockan tre. :)
Vi for till Sara och såg en film, det vart mina jag och iren.
Jag och Älsklingen höll oss till det nyttiga snackset, skurna morötter och dipp.

Idag ska jag fixa me lite bilder till min skoluppgift och sen hamnar jag nog i spelvärlden igen.
Senare blir det nog en promenad och när Emma kommer hem ska jag nog hälsa på henne.

Fan snart är dt JUL!! Hjälp!! Jag vill ner till Uppsala och fira där som vi alltid gjorde förut!!! :(
2007 var sist vi var dit under julen. Blir nog det nästa år, för då blir pappa hemma i sverige :)
Ska nog fixa en juligare header under julen men sen blir det nog den jag har igen.
bye bye ;]
13 december 2009

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0