2 December 2009

DATUM: 2009-12-02 TID: 12:13:09
Godmorgon.

Vaknade för ett tag sedan och har fortfarande ont i armen. :(
Jag vaknade av att jag nästan låg på armen.
Fast det var självklart bara en av gångerna jag har vaknat i natt.

Sen drömde jag världens konstigaste dröm!! hahaha, men de var rätt bra iaf.
Vaknade innan jag fick veta det bästa så jag gör mig ett eget slut :p haha

Ska kolla lite paradise hotel på Tv6play och sen kanske lite skolarbete.
Liselotte kommer kanske förbi snart så då blir det att vara social med henne :)
Imorgon blir det nog Luleå för mig och Sara :D

Vet att jag lovat bild på det jag köpte i söndags men har helt glömt bort.
Kommer att komma in bilder imorgon på både från i söndags och för det imorgon :)
men men nu orkar jag inte skriva mer för min onda arm :(
bye bye ;]

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0