20 december 2009

DATUM: 2009-12-20 TID: 13:04:38
Godmorgon.

Vaknade för två timmar sedan men har legat i sängen och kollat tv.
Skönt som fan, men man måste ju kliva upp nån gång, även fast det är helg.
Har sovit jätte dåligt, haft mardrömmar, två stycken på rad! :(

Men idag får jag kanske träffa min Älskling, annars imorgon.
Blir iaf att städa resten och sen kanske jag går förbi Hans och våldgästar honom. :)
Fan va choklad mjölk är gott! Snart druckit en liter.

4 dagar kvar till Julafton!..
.. och jag har ingen som hellst julkänsla.
Jag vill ner till uppsala för där får jag julkänsla.
Men det kan bero på att det är tradition för mig att vara där under jul.
Hoppas hoppas hoppas att det blir nästa år! annars far jag ner dit själv! :)
men men nu ska jag hoppa i duschen.
bye bye ;]

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0