27 december 2009

DATUM: 2009-12-27 TID: 13:16:28
God morgon.

Vaknade för lite mer än em timme sedan men har legat i sängen och kollat family guy.
Snart ska jag hoppa i duschen och fixa till mig lite, sen lite lunch. :)

Igår var en bakis dag, vi for från jmk till vlm och sa hej till mamma sen vidare till Älvsbyn.
När vi kom fram vart det film race på 3:an och 5:an med morötter och dipp + popcorn.

Fredags vart det Jokkmokk ist för Vuollerim eftersom det typ inte va någon kvar där.
Hade rätt kul, vart ganska lugnt för min del, har ju haft så ont i magen några dagar.
Fast det har blivit mycke bättre efter Magdalena masseade den, men ville inte reta den.
Var iaf kul i jmk eftersom det vart riktigt mycke folk, ca 400pers på HJ.

men men nu ska jag se lite samllville sen duschen :)
bye bye ;]
27 december 2009

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0