3 december 2009

DATUM: 2009-12-04 TID: 00:00:31
2 år 4 månader! ♥

Grattis mig och Marcus på våran 2år och 4 månadersdag!!! :D
Igår sov jag i Vuollerim hos Sara för idag for vi till Luleå och shoppade! Nice! :)
Vi tog 8.40 bussen från Vlm, så vi var i Luleå ca 10.40.

Började med att vi gick in på JC, Gina tricot, H&M, Lindex och Åhlens.
Efter det vart den en skagen baguette och Sara köpte sig en Kycklingsallad!
Var självklart tvungen sno en feta ost bit för den så så ruskigt god ut. :p
Till sist vart det Aeon för att byta piercingsmycke.
Var tvunget att göras eftersom mitt hål läckt och staven har blivit allt för lång.
Självklart ser man alltid något bekant ansikte som Martin, Oskar och Anders var på Aeon.
(Tror Martin skulle tattuera sig)
Klockan var ca tre då Leif (Saras pappa), Sara och Jag återvände till Vuollerim! SKÖÖÖNT!

Jmk sedan klockan åtta!!
For upp till Emma en sväng och såg Glee undertiden vi sandpappra listerna runt fönstret.
Fast innan vi började sandpappra så gjorde jag mig lite nudlar :p

Nu sitter jag här, nyduschad och ska se lite paradise hotel och sedan blir det sängen.
Har tagit bilder på allt utom min väst som jag köpte i söndags men den kommer in imorgon.
men men nu orkar jag inte skiva mer.
Over and out! ;]
Idag

1par örhängen, 1 maskara och 1 eyeliner. 3par hotpants och 2 Bh.
1 kjol,  2st knästrumpor, 1 klädroller och 1par leggings,
1 linne och 1 lång zip-tröja.
3 december 2009
Igår
1par örhängen, 1 bolero och 1 buff. (Bild på västen kommer in imorgon)
29 december 2009


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0