4 december 2009

DATUM: 2009-12-04 TID: 11:44:40
Godmorgon! :D

Vaknade nyss av att jag har somnat om klockan halv elva.
Fan, jag som skulle vakna ganska tidigt idag, men det gick ju jätte bra :p
men men nu i helgen får jag försöka bättre med timmarna.

Har inge ont i armen idag och igår hade jag inte heller det.
Fast tryckte man lite hårdare på armen så kändes det lite mer än vanligt.
Vågade inte sova på den i natt, men nu i natt kan jag sova hur mycket jag vill på den.

Idag blir nog en lugn dag, rättare sagt en lugn helg skulle jag tro.
men men man vet aldrig, kan hända vad som helst.

Ska hoppa i duschen nu och sen blir det kanske att fara till skolan en sväng.
Måste göra lite skolarbete idag för jag är ju snart klar med skolan.
Kan inte sabba det p.g.a någon loggbok jag ska skriva.
skriver kanske senare.
bye bye ;]


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0