7 december 2009

DATUM: 2009-12-07 TID: 11:48:13
Godmorgon!

Vaknade nyss av att jag jag drömde nå sjuk och för att jag höll på att kvävas.
Fan va äckligt det va, som att jag svalde fel i sömnen.
Fast jag vaknade lite efter åtta också för att ringa barnmorskan om mer p-piller.
Fick en tid nästa måndag så pillerna jag har hinner inte ta slut.

Nu ska jag hoppa i duschen och fixa mig sen skolan för att Britt ska skriva på nå papper.
Miroi har ju skickat nå papper som skolan måste skriva på.
Är väl för att jag hoppade av Miroi för att plugga.

Sen blir det kanske en promenad innan Marcus slutar.
Men senare kanske jag får me han på en promenad då när han har slutat.
men men nu ska jag skynda på lite..
bye bye ;]

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0