9 december 2009

DATUM: 2009-12-09 TID: 12:08:22
Godmorgon!

Vaknade nyss, har bara hunnit bädda sängen, så är rätt så nyvaken. :p
Vart inte att handla Hans's present eler systembolaget igår, men det får bli idag ist.

Jag fattar inte hur jag kan sova så länge, trycker bara av klockorna hela tiden.
Det var faktiskt meningen att jag skulle vakna tio idag, men kliver upp ca halv tolv ist!
Men imorgon ska jag kliva uoo tio även om jag måste kämpa. :p

Idag ska jag och Älsklingen tvätta, städa till på rummet och sen en promenad.
Sen vet jag inte riktigt va planerna är för resten av dagen.
Marcus kanske ska "ta sig något gärn med grabbarna" citat av macrsu själv. :p
Jag hoppas faktiskt att han gör det, för jag tycker att han är allt för lite med sina killkompisar.
Tycker att han bara är med mig och de är ju inte bra, rädd att han ska tappa kompisar p.g.a det.
men men nu ska jag se lite serier.
bye bye ;]
Malin Erika Nyman ♥ Lars Erik Mracus Fällgren!
2 september 2009

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0