Ensam!

DATUM: 2009-12-21 TID: 00:15:18
Längtar till imorgon!

Då kommer min Älskling hit och jag får kramas!!!! :)
Jag hatar ensamheten jag känner när jag är utan dig Marcus!
Ska snart lägga mig och kolla lite tv tills jag somnar, jag vill inte lägga mig!!
Jag vill inte lägga mig för då kommer tankarna om ensamheten. :(
Kan inte läsa klart sista twilight boken för då börjar jag bara tänka på hur ensam jag är just nu.

Har haft en pause i mitt läsande. Trodde att jag skulle hinna läsa klart alla innn jag hann ledsna på att läsa.
Men får ta me den under Jul, då får jag säkert en till kick läslust. :p

Ska ringa Älsklingen nu så kanske mår bättre då.
Han brukar alltid få mig att må bättre när jag känner mig ensamen utan honom.
men men det är bra att vi varit ifrån varandra lite, det är bara bra i ett förhållande, tycker jag.
Nu blir det sängen och kolla tv.
Over and out! ;]

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0