Filidutter!!!

DATUM: 2009-12-09 TID: 23:40:04
Någon mer än jag som älskar dem?

Fy fan va goda dom är! Har letat överallt efter dom och nu såg jag dom på ica!
Finns inge godare än filidutter!!!! :D

Kom just hem efter att jag spelat lite call of duty 4 och kollat tv hos och med Emma.
Älsklingen är fortfarande hos Fabian med killarna (Fabian, Danne, Forsman och Marcus då).

Så för mig blir det att spela lite mohaa, efter det blir det borsta tänderna och huvudet mot kudden.
Imorgon blir det skolarbete hela förmiddagen, för jag måste verkligen vara klar till den 20:e
men men nu ska jag spela innan det blir sent, måste ju sova snart om jag ska orka kliva upp tidigt.
Over and out! ;]
9 december 2009

Kommentarer
Bella

Jag älskar dom också, så jävla goda!

2009-12-17 @ 15:49:50
Blogg: http://bellybus.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0