Helg! :)

DATUM: 2009-12-18 TID: 14:49:14
Sköönt!

Nu är det helg för mig, när jag fått göra klart alla ärenden.
Varit hos frisören Malin och sen hämtat mitt packet från gina som kom idag.

FAN! Hittade just en lång hoodträja på gina som jag bara måste ha!!!!
En rosa som det står "OVER AND OUT" på

Sen vart det vlm för att hämta ut mitt packet med julsaker!! :D
Hämtade mina vinterskor och en micro från pappa som jag fick, vart massor med annat också.
Kommer att stoppa in bilder på allt jag hämtat ut men måste bara fixa julstjärnan först :)

Duschen nu sen fixa sig lite eftersom det är fredag.
Senare blir det väll att bata ta det lugnt, kanske gå förbi Lovisa och kolla hur hon fått det :)
men men skriver senare..
bye bye ;]
Det jag fick idag Julklapp fårn Älski.

Dålig kamera dock.
18 december 2009 18 december 2009 18 december 2009

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0