hm,?

DATUM: 2009-12-17 TID: 19:29:03
Ledss..

..på att bo i ett, ett ända rum! :(
Jag vill ha något eget, en lägenhet som jag kan laga min egen mat i!
Men om vi har tur så kanske vi hittar någon lägenhet.

Vi kom nyss från hotellet mätta och belåtna. Julmat!
Fan jag kommer ju vara spyledss innan julafton är här.

Imorgon blir det att fixa håret hos Klipp siv fast hos Malin :p
Fast nu ångrar jag nästan att jag beställt tid, för en gång skulle är jag nöjd med mitt hår!
Men men får göra någon lite förändring iaf, kul att göra något nytt sähär innan jul och nyår.
Ni får se imorgon då jag lägger upp bilder på hur det blev, ska vara där klockan nio.

Nu blir det att se lite paradise hotel på tv6play och knapra på lite filidutter.
bye bye ;]

17 december 2009 9 december 2009 17 december 2009
Me Today


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0